Överraskning

Häromdagen fick jag oväntad post från mitt bokförlag SanomaUtbildning: den andra upplagan av min bok Svenska Lekande Lätt! Glädjer mig mycket att boken fått en viss spridning – oavsett om den köpts eller lånats på ett bibliotek. Huvudsaken är att barn får lära sig svenska på en lekfullt och tilltalande sätt! Keep up the good work!

Du får gärna berätta för mig vilka erfarenheter du har av boken. Vad tycker barnen om övningarna och bilderna? Saknas något i boken? Vilken är din roligaste upplevelse i samband med att förmedla svenska?IMG_i0bnw1.jpg

Kommentera

